بهترین بازی های رایگان ایکس باکس گیم پس قسمت اول

بهترین بازی های رایگان ایکس باکس گیم پس قسمت اول

بازی بعدی این فهرست به یک اثر مترویدوانیا دیگر اختصاص دارد که این‌بار استودیو تیم‌چری وظیفه توسعه و انتشار آن را به‌عهده داشته است. در جریان داستان بازی Hollow Knight، شوالیه‌ای با ورود به قلمرو پادشاهی حشرات، متوجه می‌شود که نفرینی باستانی گریبان‌گیر شهر شده است و به‌همین دلیل تصمیمی می‌گیرد برای کشف دلیل این رویداد دست به کار شود. سازندگان در بازی هالو نایت تلاش کرده‌اند تا از المان‌های مختلف مجموعه سولز الهام بگیرند و از سویی دیگر به‌خوبی از پس شخصیت‌پردازی عالی کاراکترهای خود برآمده‌اند. به‌نحوی‌که شاهد روایت داستانی پر پیچ‌وخم و با پیچش‌های مختلفی هستیم که شاید پیش از این نمونه آن را در کمتر بازی ویدیویی از نزدیک مشاهده کرده باشیم. وقایع بازی معمولا روی سیاره مریخ یا ماه دنبال می‌شود و در برخی موارد بازیکنان مبارزه را در خود جهنم دنبال می‌کنند.

  • از طرف دیگر Xbox Series X به لطف شکل مکعبی خود شبیه به PCها یا همان رایانه‌های شخصی است.
  • ماریو باید به همراه متحدانش با یک نیروی شر جدید به نام Smithy Gang مقابله کند تا بتواند هفت ستاره را بازیابی و جاده ستارگان را تعمیر کند.
  • سلاح‌ها، جادوها و زره‌های بازی بسیار متنوع شده‌اند تا هر سبک بازی بتواند آنرا آنطور که دوست دارد تجربه کند.
  • در طی مدتی که شما این بازی را اجرا می‌کنید آرتور مورگان حوادث و اتفاقات بسیار زیادی را تجربه می‌کند؛ از سرقت از قطار و بانک و گنگ های مختلف گرفته تا جایزه بگیری و بانتی هانتری و شکار حیوانات مختلف و….
  • به طور کلی مجموعه کروسیدر کینگز از کیفیت بالایی برخوردار بودند و شماره ۳ بهترین مورد است.
  Nunc EasYFlask Flasks with Nunclon Supra Surface | United Bluerise

هر دو این کنسول‌ها ازنظر طراحی سعی کردند که خود را از بقیه متمایز کنند. PS5 یک شکل برجسته دارد و بزرگ‌ترین کنسولی است که تاکنون سونی آن را ساخته است. از طرف دیگر Xbox Series X به لطف شکل مکعبی خود شبیه به PCها یا همان رایانه‌های شخصی است. همچنین شرکت سونی، با کنترلر DualSense جدید و ادامه دادن تجربه منحصربه‌فرد خود، به افزایش احساس غوطه‌وری شما در بازی تمرکز کرده است. درحالی‌که، مایکروسافت در حال ارائه خدمات ارزشمندی همچون Xbox Game Pass است، تا مردم را به سمت اکوسیستم خود سوق دهد.

بازی Monster Hunter World

زمانی که صحبت از God of War می‌شود، هیچ شک و تردیدی درباره کیفیت و تجربه بازی وجود ندارد. God of War Ragnarok پایان مناسبی برای حماسه نورس کریتوس با همراهی پسرش، آترئوس است که همچنین دنباله بازی قبلی (God of War 2018) محسوب می‌شود. از سایر نکات مثبت این سرویس می توان به امکان بازی کردن برخی از بازی ها بر روی فضای ابری و ارائه تخفیف های ویژه در خرید برخی بازی ها و آیتم ها به مشترکین سرویس گیم پس اشاره کرد.

چگونه بفهمیم مادربرد چه گرافیکی ساپورت میکند

پس اگر می‌خواهید لیست آثاری که اخیرا به این سرویس اضافه شده‌اند را ببینید یا بدانید که چه آثاری در آینده قرار است به جمع بازی‌های Xbox Game Pass اضافه شوند، به آن مطلب سر بزنید. چه مناظر وسیع و متنوع The Witcher 3 مورد پسند شما واقع شود یا به ماجراجویی‌های غرب وحشی Red Dead Redemption 2، حتما یک بازی جهان باز عالی در این لیست در انتظار شماست. همانطور که صنعت بازی همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهد، می‌توانیم منتظر عناوین جذاب تری باشیم که ژانر جهان باز را دوباره تعریف کنند و ما را به روش‌های کاملاً جدیدی مجذوب خود کنند. به طور مشابه با نسخه‌های قبلی، “قدیسین ردیف چهارم” همچنین دارای جهان باز با طراحی شهرها، مناطق و مأموریت‌های پر از اکشن است. در طول بازی، شما با تهدیدها، دشمنان و مأموریت‌های مختلف روبرو می‌شوید که در کنار اختلاف‌های طنزآمیز و موقعیت‌های جذاب باعث سرگرمی و هیجان می‌شوند. یکی از ویژگی های برجسته بازی، جهان باز مشترک است، جایی که بازیکنان می توانند به طور یکپارچه با سایر بازیکنان دنیای واقعی روبرو شوند.

  معرفی بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل ۲۰۱۵ اندروید و iOS پایگاه خبری جماران

The Last of Us Part 1

از سوی دیگر، این بازی مانند بازی هیلو اینفینیت در انحصار ایکس باکس نبوده، با این حال بدون شک یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری اس محسوب شده و عملکرد فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زمان بارگزاری کوتاه و نرخ فریم ثابت این بازی در ایکس باکس سری اس، شما را مجذوب خواهد کرد. خرید کنسول جدید در کنار شوق و ذوقی که برای شما به ارمغان می‌آورد، معمولا شما را با مشکلی نسبتا بزرگ و البته مشکلی سرشار از شادی روبه رو می‌کند. در این مطلب قصد داریم به ۱۵ بازی از بهترین بازی های ایکس باکس سری اس که عملکردی خارق العاده در این کنسول کوچک و دوست داشتنی دارند، داشته باشیم. Rayman Legends رتبه‌ی نخست فهرست‌مان پیرامون بهترین بازی‌های کودکانه پلی استیشن 4 است.