بازی Metal Gear Solid V به ایکس باکس گیم پس راه می‌یابد

بازی Metal Gear Solid V به ایکس باکس گیم پس راه می‌یابد

در Dead Island 2 شما به عنوان یکی از 6 شخصیتی که توانسته اند از همان ویروس زامبی نسخه اول جان سالم به در ببرند، بازی را در شهر لس آنجلس ادامه خواهید داد. بازی Atomic Heart یک ماجراجویی اول شخص به همراه تیراندازی است که در جهانی موازی با دوران اوج ظهور اتحاد جماهیر شوروی رخ می دهد. در این داستان موازی، شوروی ربات های رده بالا را برای مبارزه با سربازان نازی آلمانی می سازد، اما بعضی از این ربات ها پس از جنگ از کنترل خارج می شوند. بازیکنان، بازی را به عنوان یک افسر ویژه KGB شروع می کنند تا وضعیت را مانند قبل و مرتب کنند. معمولا کمپانی مایکروسافت نسخه‌های بازی‌های خودش و بسیاری از بازی‌های شخص ثالث را در همان روزی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند، به Game Pass اضافه می‌کند.

  • اگر شما یک Xbox اصلی، Xbox ۳۶۰ و Xbox One دارید، احتمال بسیار بالایی وجود دارد که بازی‌های شما روی Xbox Series X هم کار کنند به‌خصوص بازی‌های Xbox One.
  • چهارمین عضو فهرست بازی های موجود در Xbox Game Pass بازی DayZ محسوب می‌شود.
  • بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در کنار تجربه بازی‌های نینتندو می‌توانید بازی‌هایی مانند Doom و حتی The Witcher 3 را روی این کنسول تجربه کنید.

در ادامه با تغییر نام خود به Black Tusk Studios با معرفی یک آی‌پی جدید به دنبال ساخت یک سری بازی برای رقابت با سری محبوب هیلو بودند. بعد از گذشت دو سال این بازی نیز کنسل شد زیرا ایکس‌باکس، آی‌پی Gears of War را پس از عرضه سه نسخه موفق به صورت انحصاری، از Epic Games خریده بود. با تغییر نام این استودیو به The Coalition، وظیفه آن تبدیل به گسترش فرنچایز گیرز‌ آف وار شد.

  آغاز رسمی سال تحصیلی دانشگاهها ایجاد ایران قوی در سایه همدلی و هم‌افزایی دانشگاهیان تسنیم

۳۵- مجموعه Gears of War

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های سبک فضایی باشید، بدون شک نام بازی No Man’s Sky ساخته استودیو هلو گیمز را شنیده‌اید. در این بازی بازیکنان در قالب کنترل شخصیتی به‌نام Traveller قرار می‌گیرند که در ابتدای کار در سیاره‌ای تصادفی باید تلاش کند تا سفینه خود را برای پرواز آماده کند. البته که کاربران نسخه آلتیمیت اشتراک گیم پس می‌توانند به‌واسطه ادغام این سرویس با EA Play از تجربه نسخه‌های متعددی از این مجموعه لذت ببرند.

گیم پس التیمیت 13 ماهه ایکس باکس

انواع و اقسام حیوانات و موجودات زنده در بازی وجود دارد که می‌توانید از گوشت آنها تغذیه کنید یا از دیگر بخش‌های بدن آنها ابزار درست کنید. در طول بازی باید با جمع‌آوری منابع مختلف به ساخت ابزارآلات گوناگون بپردازید تا در دنیای وحشی بازی زنده بمانید. همینطور دشمنانی زامبی مانند در بازی وجود دارند که لحظات چالش‌ انگیزی را برایتان رقم خواهند زد. همینطور در بازی می‌توانید یک پناهگاه برای خود بسازید و با آویزان کردن جنازه مهاجمان یا زامبی‌ها و یا دیوارهای چوبی و… در محیط بازی، خطرات مختلف را از کمپ خود دور کنید.

این بازی داستان جذابی را در دنیای آینده‌ای پسا انسانی روایت می‌کند که توسط ماشین‌های هوش مصنوعی اشغال شده است. بازیکنان برای کشف معمای بازی، به اعماق تاریخ Hyrule می‌پردازند و در طول راه با گروهی از شخصیت‌های به یاد ماندنی مواجه می‌شوند. عمق بالای داستان لایه ای از احساسات را اضافه می‌کند که در طول بازی با آن درگیر خواهید شد. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه به دنیای نینتندو وارد شوید، می‌توانید یک دستگاه نینتندو سوییچ لایت خریداری کنید. این کنسول قابل حمل همه امکانات سوییچ را دارد، اما به تلویزیون متصل نمی‌شود و کنترلرهای آن هم جدا نخواهد شد. نینتندو سوییچ کنسولی نیست بتوانید با آن با کیفیت 4K یا با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه بازی کنید، اما همچنان بازی‌های بسیار خوبی دارد که با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شوند.

  از گیم‌پلی بازی Starfield رونمایی شد زیرنویس به زودی