از گیم‌پلی بازی Starfield رونمایی شد زیرنویس به زودی

از گیم‌پلی بازی Starfield رونمایی شد زیرنویس به زودی

این ریمیک یک بازی اکشن نقش آفرینی است که تجربه آن به شما پیشنهاد می‌شود. نسخه جدید مجموعه LittleBigPlanet، برخلاف انتظاری که داشتیم، هیچ شماره‌ای در مقابل نام خود ندارد، بلکه به کلی نام بازی را تغییر داده است. بازی Sackboy A Big Adventure با نمایش یک تریلر در رویداد رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 معرفی شد که قرار است در تاریخ 12 نوامبر 2020 برای این کنسول نسل نهمی عرضه شود. The Final Fantasy VII Remake همه ویژگی‌هایی که بازیکنان از بازی اصلی دوست داشتند را به همراه دارد و آن‌ها را به گونه‌ای گسترش داده که فقط در کنسول‌های نسل بعدی قابل اجرا باشند.

  • تنها مشکل بازی این است که کارت‌ها بعد از مدتی نه چندان طولانی رنگ و روی خود را از دست می‌دهند.
  • این مورد نیز تا حدی شبیه دارک سولز کار شده به طوری که با مصرف مقدار مشخصی از مایع درون SF می توانید یک قلب را بازیابی کنید.
  • شما در Shadow Energy غرق شده و به‌صورت غیرخطی به سراغ داستان بازی می‌روید.
  • پلتفرم‌های اجراکننده این بازی تنها مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 می‌باشد.

او قدرت‌های جدید و جذاب‌تری در اختیار دارد و همچنین چابکی بی نظیرش گیم پلی را لذت‌بخش‌تر کرده است. یکی دیگر از بازی‌های موفق و سرگرم‌کننده سال 2021، عنوان انحصاری Returnal بود که مانند Deathloop لوپ‌های زمانی تکرارشونده را سوژه اصلی خودش قرار داد. در مجموع می‌توان گفت صنعت بازی‌های ویدیویی در سال 2021 از سوژه زمان و تکرار شدن آن به خوبی استفاده کرد و دو عنوان خوب را در اختیار بازیکنان قرار داد. بازی Returnal سبکی علمی تخیلی داشته و در سیاره‌ای بیگانه و خطرناک جریان دارد.

  بازی Metal Gear Solid V به ایکس باکس گیم پس راه می‌یابد

بازی Fallout 4 را این آخر هفته به رایگان در ایکس باکس وان تجربه کنید

اگر دنبال بازی‌ای هستید که جوی مشابه به دیابلو ۳ داشته باشد، ولی تصمیم‌های آن در حوزه‌ی گیم‌دیزاین با دیابلو ۳ فرق داشته باشند، وولسن رقیبی نزدیک است. شاید واضح‌ترین تفاوت دانجن سیج با دیابلو این باشد که در این بازی به جای یک شخصیت، یک گروه هشت‌نفره را کنترل می‌کنید. شما می‌توانید در آن واحد کنترل هرکدام از این شخصیت‌ها را بر عهده بگیرید و هفت شخصیت دیگر بر اساس تنظیماتی که تعیین کرده‌اید (مثلاً میزان خصمانگی، آرایش گروه)، بنا بر دستورات هوش مصنوعی در مبارزات شرکت می‌کنند. همان‌طور که از اسم بازی مشخص است، در این بازی در نقش ون‌هلسینگ، شخصیت معروف رمان دراکولا فرو می‌روید و با هیولاها می‌جنگید. ون‌هلسینگ یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سرراست است و برای کسانی که دنبال یک دیابلو کلون خالص با زمینه‌ای منحصربفرد (ویکتوریایی) هستند ایده‌آل است.

۱۰ بازی Co-op که می‌توانید با دوستانتان تجربه کنید

صداگذاری خوب تمام شخصیت‌های بازی از زیر متن خارج می‌شوند تا چنین نواقص جزئی‌ای را در پرتوهای انقلاب تاریخی این اثر بپوشانند. اما با در نظر گرفتن تمام تمرکزی که تیم سازنده، در مراحل ساخت بیش از ۱۰ سال پیش روی گستردگی مکانیزم‌های واقع‌گرایانه بازی و منطبق بر ژانر نقش‌آفرینی داشته‌اند، باید برای مشکل گرفتن از این موارد واقعاً سنگ‌دل بود. ساخت زره و سلاح، تقویت آن‌ها، ساخت معجون، یاد گرفتن مهارت‌های جدید با خواندن کتاب‌ها یا طومارها چیزی نیستند که همین حالا هم به خوبی در هر عنوانی از این صنعت به درستی توسعه پیدا کنند.

  بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون 40 بازی + لینک دانلود دیجیاتو

در دهه‌ی نود، بازی‌های آرکید به معنای خالی‌کردن مشت روی صورت دشمن بود. تا گل‌کردن بازی‌هایی همچون استریت فایتر تا دابل دراگون و فاینال فایت (با آن مبارزانی که انگار استقامت فرابشری داشتند)، بازی‌های آرکید مثل وسیله‌ای بود که می‌شد با آن تمام خشم و انرژی خود را روی حریف خالی کرد. سیستم پیشرفت در بازی باعث شده است که بعد از هر لول پیشرفت، جایزه ای دریافت کنید. نکته ای که مرا اذیت می کرد، نبود تنوع در بازی بود شما کاری جز شخصی سازی هیروی خود، خرید
و فروش آیتم به NPC و کشتن هیولاها ندارید که می توان امیدوار بود در بروزرسانی های بعدی
محتواهای بیشتری به بازی اضافه شود. تا به حال، می‌دانیم که باتوجه به اقتباس این بازی از کمیک خود، شاهد بازگشت شخصیت‌هایی مثل Bigby Wolf و Snow White خواهیم بود؛ کسانی که به احتمال زیاد، معماهای خودشان را برای حل کردن در قسمت‌های بازی خواهند داشت. به نظر شما کدام شرکت برنده نسل نهم می‌شود؟ نظرهایتان را با ما در اشتراک بگذارید.