بهترین بازی‌های تفنگی از گذشته تا الان اخبار بازی، نقد و بررسی و سخت افزار و هوش مصنوعی

بهترین بازی‌های تفنگی از گذشته تا الان اخبار بازی، نقد و بررسی و سخت افزار و هوش مصنوعی

در این بازی وارد یکی از پر دانلودترین و محبوب‌ترین بتل رویال‌های این سیاره می‌شوید و دنیایی از شخصیت‌های متنوع و تجهیزات فراوان را تجربه می‌کنید. یک بتل رویال پیشرفته که در آن می‌توانید بازیکنان دیگر را پس از کشتن‌ به تیم خود دعوت کنید. اگر به‌دنبال یک بازی شوتر چند‌نفره علمی تخیلی با تنوع بسیار زیادی و قابلیت‌های فراوان هستید، Infinity Ops می‌تواند گزینه مورد‌نظر شما باشد. سری بازی‌های NOVA از موفق‌ترین بازی‌ های شوتر محسوب می‌شود و NOVA Legacy جدیدترین عنوان این مجموعه است. برخلاف مبارزات مدرن، این بار در یک فضا و موضوع علمی تخیلی قرار خواهید گرفت که شاید برای طرفداران سری Halo آشنا باشد. برای دانلود بازی تفنگی Moden Combat 5 می‌توانید از باکس زیر کمک بگیرید.

  • تفاوت مهم این بازی سبک آن است که با یک بازی سبک رانر مواجه هستیم که در آن‌ها شخصیت اصلی به‌صورت خودکار در‌حال دویدن است و در Into the Dead 2 باید دسته‌ای از زامبی‌ها را با استفاده از تفنگ خود از بین ببریم.
  • بازی بعدی در لیست ما Apex Legends Mobile است که توسط Electronic Arts در سال 2022 منتشر شد.
  • این بازی مهیج چهل و پنج سطح اکشن بی وقفه را ارائه می دهد که در آن زندگی عاشقانه و آینده دنیای آزاد شما در تعادل است و باید هر دو را نجات دهید.
  • گرافیک زیبا با تم تاریک و نوآر و داستانی غم انگیز و در عین حال جذاب باعث شده تا هر کس که مکس پین را تجربه می‌کند، نتواند هیچ وقت آن را از یاد ببرد.
  • Modern Combat یکی دیگر از بازی های جذاب و زیبای شرکت گیم لافت است که می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.
  Nunc EasYFlask Flasks with Nunclon Supra Surface | United Bluerise

سال‌هاست که دیوارها منبع آرامش بازیکنان بوده‌اند اما سیستم تخریب‌پذیری موجود در بازی رینبو سیکس سیج کاری می‌کند که نتوانیم به هیچ دیواری اعتماد کنیم. جدا از آن ، در حالت PvE ، می توانید Destiny 2 را با سایر بازیکنان آنلاین نیز بازی کنید. در اصل ، این حالت یک بازی تیرانداز اول شخص است که در آن شما باید یک نقش بازی کنید و به پیشتازانی که قصد حمله به کشتی Red Legion را دارند کمک کنید. همچنین یک سیستم پیام رسانی درون بازی وجود دارد که می توانید در زمان واقعی با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کرده و از بازی لذت ببرید. در کل ، اگر به دنبال یک بازی آنلاین برای کامپیوتر شخصی هستید که داستانی هیجان انگیز ، شخصیت سازی و گرافیک شگفت انگیز را به ارمغان می آورد ، Destiny 2 بسیار توصیه می شود.

معرفی بهترین بازی تفنگی و جنگی اندروید (آنلاین و آفلاین)

این جزیره به مناطق زیادی با ویژگی های چشم انداز منحصر به فرد مانند دریاچه ها، پل ها و سایر ویژگی های معماری تقسیم شده است. انواع مختلفی از سلاح ها و توپخانه ها در سراسر سطح جزیره در دسترس است، از جمله تفنگ های ساچمه ای، تفنگ های دستی، تفنگ های خودکار و تک تیراندازها که در Free Fire MAX موجود هستند. هر سلاحی که یک بازیکن قادر به استفاده از آن است در خود نقشه وجود دارد.

شگفت انگیزترین تصاویر از حیوانات و طبیعت در سال 2023

او پدریست که پول عمل فرزندش را ندارد و دست به کار خطرناکی می زند و…. برخی ستارگانی که در این فیلم اکشن تروریستی ایفای نقش می کنند شامل مگان فاکس، فیلیپ وینچستر، جسیکا ساتون، کنت فوک، تامر برجاق می باشند. قیمت اکانت شما بر اساس سکه هایی که در بازی به دست می آورید تعیین می شود. در کمترین حالت با ۴۰ هزار سکه، شما می توانید اکانت خود را تا ده دلار به فروش برسانید. حتی در برخی از سایت ها برخی افراد اکانت خود را تا ۴۰۰ دلار فروخته اند.

  درآمد از یوتیوب و تعرفه آن بروزرسانی 2023

در این مقاله از تهران شارژ قصد داریم بازی های موبایلی را به صورت مختصر معرفی کنیم، پس اگر طرفدار بازی تفنگی هستید تا آخر این مقاله همراه ما باشید. با این وجود نسبت به پابجی موبایل، مکانیک‌های بازی بدون تغییر باقی مانده است، نقشه‌های به طور قابل توجهی کوچک‌تر از قبل هستند و بازی به جای 100 بازیکن، گروه‌های 64 نفره را روبرو یکدیگر قرار می‌دهد. با این حال، با وجود بازی‌هایی مانند پابجی موبایل (PUBG Mobile) یا فورتنایت، Modern Combat 5 کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اما همچنان یکی از اصلی‌ترین بازی‌های شوتر موبایل محسوب می‌شود. بازی Horizon Chase شما را به تجربه 30 رقابت رایگان در جاده‌های متنوع دعوت می‌کند. این اثر یک بازی مسابقه‌ای و آرکید کلاسیک است که کاملا با الهام از آثار دهه 80 و 90 میلادی ساخته شده و می‌تواند تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را برای‌تان به ارمغان آورد. گرافیک این بازی نیز به خاطر 16 بیتی بودن شما را به یاد آثار قدیمی می‌اندازد و می‌تواند این موضوع برای بسیاری از گیمرها جالب باشد.