بهترین بازی‌ های سال 2021 از نگاه تیم تحریریه پارسی گیم

بهترین بازی‌ های سال 2021 از نگاه تیم تحریریه پارسی گیم

بدتر از همه، بازی اغلب تشخیص نمی‌دهد که شما چه زمانی یک حرکت را به‌درستی انجام داده‌اید. این یعنی حتی اگر در همان تلاش اول در اجرای بعضی از سخت‌ترین حرکت‌ها حرفه‌ای شده باشید، باز هم نتوانید از این آزمون موفق شوید. تاریخ عرضه‌ی بازی Gotham Knights برای سال ۲۰۲۱ میلادی در نظر گرفته شده است. هیلو اینفینیت قرار است در پاییز ۲۰۲۱ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/ سری اس و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شود. بعضی از بازی‌های موبایل هستند که سعی کرده‌اند با الگوبرداری از سبک‌های قدیمی، یک تجربه امروزی و جدید خلق کنند که عموما نیز در این زمینه موفق ظاهر شده‌اند. یکی از این بازی‌ها Alto’s Adventure است که در سبک پلتفرمر دوبعدی یا ساید اسکرول (Side Scroll) طبقه‌بندی می‌شود.

  • شما می توانید کمپین و بخش داستانی بازی را به تنهایی یا در کنار یک همراه به صورت کوپ انجام دهید.
  • همچنین، نبردهای دشوار و برانگیزنده با موجودات مرموز و پازل‌های چالش برانگیز، همواره بازیکنان را در یک تنش دائمی نگه می‌دارد.
  • همچنین متوجه شدیم که این سقوط نه فقط یک بار، بلکه بارها اتفاق افتاده است!
  • عنصری که باعث شده تجربه‌ی بازی نسبت به همتایان خودش روان‌تر باشد این است که آیتم‌هایی که در بازی روی زمین می‌افتند، فقط مخصوص کلاسی هستند که برداشته‌اید.

با وجود اینکه سری بازی‌های شمشیر بازی اول شخص بیشتر حول واقعی بودند می‌چرخند، شیوالری کمی متفاوت است. این بازی بیشتر حالت آرکید داشته و تمرکز آن بیشتر روی مبارزه نسبت به واقعی بودن است. این بازی را می‌توان به راحتی یکی از خاص‌ترین تجربه‌های بازی آنلاین دانست. ویژگی‌های پلی استیشن 5 نیز در بازی Guilty Gear مانند بقیه بی تأثیر نبوده و گیم‌پلی را بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌کند.

  معرفی بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل ۲۰۱۵ اندروید و iOS پایگاه خبری جماران

نسل سوم

موسیقی و صداگذاری بازی سطح بالایی دارد و هرچند شخصیت‌ها صداگذاری خاصی ندارند و داستان بازی از طریق نوشته‌ گفته می‌شود، موسیقی کار خودش را می‌کند و بار صداگذاری را هم به دوش می‌کشد. در این بخش باید ۸ عضو پارتی خود را با یک شخصیت به صورت دو به دو جفت کنید تا بتوانید در مبارزات به صورت Tag Team از آن‌ها استفاده کنید. با زدن دکمه‌ی RB می‌توانید شخصیت مورد نظر را با یار تگ‌شده در نوبت خودش عوض کرده و استراتژی‌های جدیدی برای تیم خود بچینید. شاید پس از تجربۀ یک ساعت ابتدایی بازی، به سبب شباهت خروجی بصری، زاویه دوربین و کمی هم داستان آن به سری Final Fantasy، بازی چندان برایتان غریبه جلوه نکند.

تریلر زمان عرضه بازی Dauntless

اگرچه۷ ممکن است که با زیاد مردن و تجربه مکرر یک مرحله، گاهی اوقات هسته شوید. به‌عنوان یک زندانی، شما باید راه خود را از یک سیاه چال پیدا کرده و با انواع دشمنان، باس‌ها، رمز و رازهای مختلف، گنج‌ها و رویدادهای مختلف روبرو شوید. دستورالعمل‌های جدیدی هم برای سلاح‌ها وجود دارد که کم کم آن‌ها را یاد خواهید گرفت. شما در تلاش برای درک سفری گسترده هستید و باید برای کشتن دشمنانی که مثل مور و ملخ به سر شما می‌ریزند، آمادگی داشته باشید.

۷. بازی Decurse

تعداد زیادی از آن‌ها به‌صورت قطره‌ای نمایش داده می‌شوند تا کاملا به مسیر آشنا باشید. این رویکرد به‌طرز شگفت انگیزی خوب عمل می‌کند و کمک می‌کند تا مکان‌های ارائه شده، به‌صورت ماهرانه از اسکاتلند تا شانگهای طراحی شوند. در عوض، از نکات منفی بازی باید به برخی از ماشین‌های غیر مسابقه‌ای اشاره کنیم که در محیط بازی حضور دارند و هنگام برخورد با آن‌ها، خطر خاصی تهدیدمان نمی‌کند و مانند مجموعه‌های قبلی، نمی‌توانند چالش چندان بزرگی را ایجاد کنند.

  بهترین بازی‌های تفنگی از گذشته تا الان اخبار بازی، نقد و بررسی و سخت افزار و هوش مصنوعی