خرید و قیمت سی پی کالاف دیوتی موبایل CP، بتل پس، آفر

خرید و قیمت سی پی کالاف دیوتی موبایل CP، بتل پس، آفر

این بازی محبوب و پر طرفدار تکنیک هایی دارد که با یاد گرفتن آن ها تسلط بیشتری در بازی خواهید داشت و بازی نیز لذت بخش تر خواهد شد. همچنین با تهیه واحد پولی بازی میتوانید امکانات بیشتری را برای خود فعال کنید. از آنجایی که نسخه های تقلبی سی پی بسیار در بازی وجود دارد حتما باید به یک سایت معتبر برای تهیه سی پی مراجعه کنید. سایت ویکتورشاپ، یک سایت معتبر با پشتیبانی قوی میباشد که شما را در تهیه سی پی ارزان و جم فری فایر ارزان راهنمایی میکنند. در این خالت دو تیم 5 نفره وجود دارند که در مقابل هم بازی میکنند. نقشه های معروف هایجکتد، کراس فایر، سامیت، کراش،نوک تاون و کیل هاوس وجود دارند.

  • باید توجه کنید که پرک‌ها می‌توانند به افزایش آسیب رسانی سلاح‌ شما کمک کرده و حتی سرعت حمل آن را بالا ببرند.
  • این مدل هم مانند گوشی قبلی که معرفی کردیم، طراحی جذابی دارد که وقتی آن را در دست می‌گیرید توجه بقیه را به خود جلب می‌کنید.
  • با استفاده از این تراشه می‌توان بیشتر بازی‌های روز دنیا را با گرافیک خوب و فریم مناسب بدون مشکل خاصی اجرا کرد.
  • تمام افراد باید در مسابقات مختلف امتیاز جمع کنند و در جدول رده‌بندی به درجات بالا برسند.
  • کافی است از دو سرور گوگل استفاده کنید و DNS این سرورها را جا به جا کنید.
  لیست بازی‌های ایکس باکس گیم پس برای کامپیوتر آپدیت تیر 1402

می‌توانید به آرامی، ماشین کشتار جمعی خود را پیدا کرده و بازیکنان دیگر را از خود دور کنید. اگر می‌خواهید تجربه حرفه‌ای از بخش بتل رویال داشته باشید،‌ همواره باید تجربه بیشتر، نقاط مختلف نقشه را شناسایی کرده و ببینید که کدام ساختمان‌ها مهمات بیشتری و با کیفیت‌تری دارند. با این کار دیگر خواهید دانست که کدام موقعیت برای فرود با چتر مناسب‌تر است. مبارزات حساس‌تر از بخش چندنفره است و حتی می‌توانید با دوستان خود و به صورت تیمی به تجربه آن بپردازید. با اضافه شدن نقشه آلکاتراز، منطقه بازی کمی کوچک‌تر شده است و شباهت بیشتری به بخش چند نفره این اثر دارد. اگر در نقشه Hijacked بازی می‌کنید، می‌توانید از یک گذرگاه مخفی با قایق خود استفاده کنید که شما را از یک سمت نقشه به سمت دیگر آن خواهد برد.

هدست گیمینگ ریزر Razer Kraken V3 HyperSense

به جای اینکه با بی‌توجهی به هم‌تیمی خود اجازه دهید که از بازی خارج شود، باید به طور فعال سعی کنید تا هم‌تیمی‌های خود را برای پشتیبانی بیشتر احیا کنید. کلاس Mechanic می‌تواند دشمنان اطراف شما را به سرعت شناسایی کرده و لوازم الکترونیکی آن‌ها را مختل کند. کلاس Medic با کار گذاشتن کیت پزشکی می‌تواند در آن واحد چند نفر را درمان کند. همچنین کسی که کلاس Medic را انتخاب کند، زمان Revive کردن هم‌تیمی‌ها برای او کوتاه‌تر خواهد بود.

کالاف دیوتی موبایل، بهترین بازی بتل رویال اندروید

بازی Call of Duty Mobile یک بازی تیراندازی سوم شخص که توسط شرکت Tencent ساخته شده و از سوی شرکت Activision برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است. داستانش خیلی قوی نیس.بخش مولتی پلیرش هم ضعیفه ولی وارزونش عالیه انصافا.چند روز دیگه هم یه آپدیت خفن میده و بازی وارد سال دومش میشه. اگر به دنبال یک بازی خوب چند نفره برای اندروید هستید، کلیک کنید. مقاله بازی ترسناک چند نفره و تک نفره برای اندروید را نیز بخوانید.

  دانلود فیلم پیغام رسان The Messenger 2019 با دوبله فارسی PUBU

نخسه بهینه سازی شده بازی Call of Duty

با عضویت در خبرنامه میتوانید هر هفته از جدیدترین مقالات در حوزه‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید، مطلع شوید. شما میتوانید برای خرید و خواندن مقاله های بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید. شما با کنترل‌های ساده به هیچ جایی نمی‌رسید و حتی اگر در اوایل برای‌تان سخت باشد، بهتر است که با کنترل پیشرفته جلو رفته و مهارت خود را در استفاده از آن بالا ببرید. ما چون قبلا ایمیل وارد کردیم در این مرحله Add Another Account انتخاب میکنیم.