معرفی 10 بازی برتر شخص اول تیراندازی برای اندروید

معرفی 10 بازی برتر شخص اول تیراندازی برای اندروید

این بازی به دلیل تنوع داستان و البته نبرد، مورد توجه مخاطبین زیادی قرار گرفته است. در این بازی شما می توانید به همراه چند نفر دیگر داستان بازی را به پیش ببرید و از فضای آنلاین و لذت بخش آن بهره مند شوید. در بخش معرفی بهترین بازی های اندرویدی ۲۰۱۸ به معرفی این بازی پرداختیم. این بازی نوعی بازی مسابقه ای است که فضای رقابتی آن، موجب شده در فضای بازی های اکشن قرار گیرد.

  • البته تفاوت‌های PS4 Slim و استاندارد تنها به موارد ختم نمی‌شود و اضافه شدن پورت اپتیکال به پلی استیشن 4 اسلیم نیز از دیگر تفاوت‌های میان این دو مدل است.
  • گیم پلی بازی Gears of War 4 از ویژگی های بسیاری برخوردار است که این مورد میتواند شما را در مقابل ویژگی های بسیاری قرار دهد که نباید بازی را به آسانی از دست داد.
  • وقتی برای اولین بار با Splicer یا Big Daddy مواجه می‌شوید، احساس شما ترکیبی از کنجکاوی، دلسوزی و ناگهان ترس و خشونت خواهد بود.

اما پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده شاهد عرضه The last of us پارت ۲ هم برای پی‌سی باشیم. بازی The last of us یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول پلی استیشن است که در گذشته به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های سونی عرضه شده بود. اما در ۲۰۲۳، پارت یک از این بازی که پیش‌تر برای PS3، PS4 و PS5 عرضه شده بود، برای کامپیوتر عرضه شد.

  خرید و قیمت سی پی کالاف دیوتی موبایل CP، بتل پس، آفر

برترین بازی تفنگی برای اندروید و iOS

موفقیت این فیلم در گیشه، باعث شد قسمت‌های دوم و سوم آن هم روانهٔ پردهٔ سینماها بشوند. پسران بد دربارهٔ دو کارآگاه موادمخدر است که با خودروی فراری‌شان شهر را به آشوب می‌کشند. در این فیلم، ویل اسمیت نسبتا تازه‌کار، پابه‌پای مارتین لارنس که بازیگر مشهورتری بود پیش می‌رود و این دو، لحظه‌هایی سرشار از اکشن و کمدی برای تماشاچی‌ها رقم می‌زنند.

۳۱- بازی Fortnite

همچنین می‌توانید در یکی از محبوب‌ترین نبرد‌های بتل رویال دنیا شرکت کنید. بازی Modern Ops یک شوتر اول شخص است که می‌توانید آن را ب‌ صورت رایگان دریافت کنید. این بازی دارای بیش از 30 سلاح مختلف مانند رایفل، شاتگان و اسنایپر می‌شود و می‌توانید آن را به‌صورت چندنفره همراه با دوستان خود یا سایر بازیکنان تجربه کنید.

۵. لئون حرفه‌ای (Léon: The Professional)

با استفاده از برنامه گیم لوپ، شما علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی می‌توانید اجرای آن را در کامپیوتر یا لپ تاپ خود امکان‌پذیر کنید؛ گویی که اصلا در حال تجربه یک بازی کامپیوتری هستید! تفاوت ویژه‌ای که کلاینت جدید گیم‌لوپ (GameLoop) با دیگر ابزارهای شبیه‌ساز اندروید دارد، بستر و بازار هدف این پروژه است. گیم‌لوپ، در واقع یک نسخه کوچک شده از فروشگاه نرم افزاری مشابه استیم (Steam) است که شما در آن به یک مرجع جذاب از انواع عناوین موبایلی موجود بر روی این شبیه‌ساز دسترسی خواهید داشت.