بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران

بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران

کلاس مکانیک به نحوی است که شخصیت‌های موجود در آن می‌توانند یک پهپاد را ارسال کرده و به طور خودکار دشمنان را در منطقه اطراف خود شناسایی کنند. همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، انتظار می‌رفت سال ۲۰۲۳ اولین سال از زمان انتشار نسخه اول کالاف دیوتی در سال ۲۰۰۴ بدون یک نسخه اصلی باشد. طی ماه‌های اخیر، اخبار و شایعات بسیاری پیرامون نسخه سال ۲۰۲۳ سری بازی کالاف دیوتی به گوش می‌رسید.

  • علاوه بر این موضوع تریگرهایی که برای آن در نظر گرفته شده، باعث می‌شوند تا کنترل بهتری بر روی بازی کالاف داشته باشید.
  • برای تنظیم حساسیت شلیک در حالت بتل رویال نیز باید تمام مقادیری را که در camera sensitivity قرار داده‌اید، در حساسیت شلیک یا Firing sensitivity نیز وارد کنید.
  • استفاده از آن‌ها به شما قابلیت‌های منحصربه‌فردی اضافه می‌کند که در نبرد‌های نفس‌گیر با دشمن بسیار به‌درد‌تان می‌خورد.
  • برای دانلود و آپدیت کال اف دیوتی موبایل و بازی دیگر مانند فیفا موبایل و همچنین برای دانلود کلش اف کلنز و دانلود موبوگرام سایت تینروید را به خاطر بسپارید.
  • گوشی های Samsong Galaxy قابلیت عملکرد بهتر صدا را پشتیبانی کرده و می تواند در زمان بازی، صدای بهتری در گوشی های ضعیف را به گوش تان برساند.

با توجه به این قابلیت، می توانید بازی را بدون ایجاد تغییر، قفل کنید و پس از گذشت مدت زمان دلخواه، آن را مجددا به اجرا در آورید. دی ان اس وانیلا از دیگر راهکار های رفع فیلتر کالاف دیوتی موبایل است. البته این دی ان اس به صورت اختصاصی برای بازی ولورانت طراحی شده، اما شما می توانید از آن برای سایر بازی ها نظیر کالاف دیوتی نیز استفاده کنید. این نرم افزار تنها از هفت سرور قدرتمند تشکیل شده که هر کدام از آن یک لوکیشن انحصاری دارند.

  معرفی بهترین بازی های تفنگی فروشگاه اینترنتی پی اس استار

ایردراپ Air Drops در بازی کالاف دیوتی موبایل

ناشر شرکت پابجی موبایل چند سال پیش تصمیم گرفت که بازی جدیدی به نام کال آف دیوتی موبایل منتشر کند. نسخه موبایل این بازی با حق امتیاز بالا به صورت خاص بهینه سازی شد است. اطلاعات کاملی راجع به سیستم مورد نیاز کال آف دیوتی موبایل بر روی موبایل به صورت کامل در این مقاله از رسانه بازی موبایل ایموجو آمده است. بسیاری از مشکلات ساده گوشی و برنامه‌های آن با Restart کردن برنامه برطرف می‌شود. برای حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل هم گوشی خود را یک بار ری استارت کنید. روش دیگری که می توانید از آن برای اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید، این است که از برنامه های پس زمینه گوشی تان خارج شوید.

ایپکس لجندز موبایل

اکثر گیمرهای حرفه ای کالاف دیوتی موبایل از فن  یا کیسه یخ در حین بازی استفاده می کنند. از یک کیسه پلاستیکی کوچک استفاده کنید و آن را با چند تکه یخ پر کنید. در غیر این صورت، می توانید یک بسته ژل بسته بندی یخ را از داروخانه محلی خود خریداری کنید یا به صورت آنلاین سفارش دهید. از طریق ساختار Battle Pass، همه بازیکنان می‌توانند قفل‌های محتوای رایگان را باز کنند و از آن لذت ببرند.

چگونه ۱۰۰۰۰ سی پی رایگان در کالاف دیوتی موبایل بگیریم؟

افرادی که با سری کالاف دیوتی آشنایی دارند می‌دانند که اسکور استریک‌هایی مثل UAV که محل اختفای دشمنان را روی نقشه مشخص می‌کند و یا Chopper که هلیکوپتری را بالای سرتان می‌فرستد چقدر پرکاربرد هستند. در کنار این‌ها، اسکور استریک‌های جدیدی نیز مانند Turret یا پهپاد به بازی اضافه شده که گاهی می‌توانند روی اعصاب باشند! با این‌حال، حتی این موارد نیز شکست ناپذیر نیستند و می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید و این از نکات مهم کالاف دیوتی موبایل به شمار می‌رود.

  معرفی 20 تا از بهترین برنامه های دوست یابی در ایران و خارج کشور انزل وب