معرفی بهترین بازی های تفنگی فروشگاه اینترنتی پی اس استار

معرفی بهترین بازی های تفنگی فروشگاه اینترنتی پی اس استار

در واقع این فیلم پر ماجرا و اکشن پنجمین و آخرین قسمت از سری «جیمز باند» با حضور دنیل کریگ است. جیمز باند می خواهد بعد از زندگی پرهیاهویی که در قبل داشته حالا آرامش را به زندگی اش بازگرداند اما اتفاقات مختلف نمی گذارند و….. نکته مهم در مورد بهترین فیلمهای اکشن امروزی این است که این فیلمها با ژانرهای مختلف از جمله مهیج، علمی تخیلی، رزمی و غیره همپوشانی می شوند و همین امر سبب هیجان انگیزتر شدن فیلمهای اکشن می شود. خیل عظیمی از آی‌پی‌های Rockstar در خواب زمستانی به سر می‌برند و Bully به خاطر ایده منحصر به فرد خود یکی از خلاقانه‌ترین‌ها است. Rockstar Vancouver از یک فرمول جهان باز برای Bullworth Academy استفاده کرد. داستان Bully که در مورد خیزش Jimmy Hopkins از یک بزهکار به یک قهرمان مدرسه بود هم به یاد ماندنی است.

  • کاربران همچنین می توانند با طیف گسترده ای از حالت های بازی، از جمله Payload، بازی های 4v4 Arena و Infection Mode را آزمایش کنند.
  • شاید اگر 7 یا 8 سال پیش به بدنبال بهترین بازی های تفنگی اندروید می‌گشتید؛ بیش از یک یا دو عنوان پیدا نمی‌کردید.
  • هوش مصنوعی این بازی بسیار خوب عمل می‌کند و به این سادگی‌ها نمی‌توانید آن را شکست دهید.
  • باآنکه لیست بازی‌ها گرافیکی اندرویدی از شمارش خارج است اما در این مقاله به معرفی تعداد انگشت شماری از بازی‌ها گرافیکی و محبوب ۲۰۲۳ در انواع ژانر مختلف پرداختیم.
  • درست مانند بسیاری از شوترهای محبوب دیگر مانند فورتنایت، در این بازی هم شاهد رویدادهای فصلی خواهیم بود که باعث تنوع آن می‌شوند.
  بازینامه گیم لیست ۱۵ بازی داستان محور تک نفره با باس فایت‌های جذاب بازینامه

احتمال دارد این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های تفنگی تحت وب نیز عرضه شود. اگر بدنبال بازی های دیگری در مقاله برترین بازی جنگی هستید باما همراه باشید. World of Tanks Blitz از آثاری است که به‌راحتی می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آنلاین PvP یاد کرد.

۵. لئون حرفه‌ای (Léon: The Professional)

این اثر تجربه‌ای کاملا واقع‌گریانه از تنیس بازی کردن را به بازیکنان ارائه می‌دهد. یادگیری این بازی راحت است و به سرعت مخاطب می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. بازی Bakery Town مناسب کسانی است که به درست کردن و تزئین کیک و نان‌های خوش‌مزه علاقه دارند. درست کردن شیرینی‌های مختلف و سایر خوردنی‌های لذیذ اصلی‌ترین کار شما در این اثر خواهد بود. بازی Bakery Town یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است که به شما اجازه می‌دهد قنادی مخصوص خود را باز کرده و با تولید شیرینی‌های لذیذ، مشتری‌های زیادی را به سمت خود جذب کنید. بازی Dead Cells یکی از بهترین بازی‌های مستقل در چند سال اخیر بوده است.

سؤالات رایج درباره بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون

با این وجود، آثار دیگری هم هستند که نادیده گرفته شده‌اند؛ بازی‌هایی که به اندازه لازم از آن‌ها یاد نمی‌شود. این آثار می‌توانند پورت کنسولی یک بازی PC یا یک اثر بر اساس فیلم باشند که اتفاقا خوب از آب در آمده‌اند. در این بازی، لازم است که ابتدا قهرمان خود را مشخص کنید و به سلاح ها تجهیز شوید و وارد نبرد شوید. لازم است که از ابتدا از اولین مرحله، شروع کرده و با موفقیت سطوح مختلف از میان ۹۶ سطح متفاوت را دنبال کنید و یکی یکی آن ها را قفل گشایی کرده و در بطن بازی قرار گیرید. لازم است که در مدت زمان مشخص بازی را دنبال کنید به طوری که قبل از اتمام زمان محدود برای هر مرحله بتوانید موفق شوید. این بازی، به نوعی داستان سازی شده که به شما کمک می کند وارد چالش های نفس گیر شوید تا بتوانید داستان بازی را به پیش ببرید.

  درآمد از یوتیوب و تعرفه آن بروزرسانی 2023

فیلم تک تیرانداز ۲۰۰۷ Shooter

اما در مراحل بالاتر باید به درستی از مهارت‌های ماکسیموس استفاده کنید تا مغلوب دشمنان نشوید. به‌طور کلی Shadow of Death 2 به‌عنوان یک بازی اکشن آفلاین، کیفیت بسیار مطلوبی دارد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد. بازی موبایل Darkness Rises دارای یک سیستم شخصی‌سازی پر جزئیات است و آیتم‌های بسیاری را شامل می‌شود.