بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون معرفی 15 بازی شوتر + لینک دانلود دیجیاتو

بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون معرفی 15 بازی شوتر + لینک دانلود دیجیاتو

هنگامی که اسم بازی‌های تفنگی به گوشمان می‌خورد، ناخودآگاه به کانسپت از بین بردن زامبی فکر می‌کنیم. استودیو PikPok Games نیز در سال 2017 از این فرمول استفاده کرد و بازی Into the dead 2 را به دنیا معرفی کرد. در واقع، سادگی بیش از حد این بازی مورد نقد برخی از منتقدان قرار گرفت. اما، این بازی در میان طرفدارهای خود یک تجربه خاص از بقا است که برای آن احترام ویژه‌ای قائل هستند. استدیو منتشر کننده این بازی گیم لافت است که این بازی را با حجم 45 مگابایت در فروشگاه‌های بازی در اختیار کاربران گذاشته است. موفقیت این بازی چشم‌گیر بوده است؛ به طوری که این بازی از زمان عرضه اولیه‌ در سال 2017 تا کنون بیش‌تر از 50 میلیون بار بر روی دستگاه‌های اندروید نصب شده است.

  • از آنجایی که این بازی بسیار شبیه به سری Dead Trigger است، این بازی به عنوان جانشین این سری در نظر گرفته می شود.
  • با این کار شما می‌توانید مراحل جدید را تجربه کرده و به سراغ چالش‌های سخت‌تر بروید.
  • برای تکمیل حالت Career زمان زیادی نیاز دارید و حامیان مالی شما مدام تغییر پیدا خواهند کرد.
  • این اثر کاملا رایگان است و یکی از بهترین آثار تفننی است که برای گذراندن وقت می‌توان انتخاب‌اش کرد.
  • این بازی نیز یک بازی بتل رویال مشابه Fortnite و PUBG و Apex Legends و یا حتی H1Z1 Mobile است.
  از گیم‌پلی بازی Starfield رونمایی شد زیرنویس به زودی

در این بخش نیز با معرفی بهترین بازی های تفنگی پلی استیشن 4 همراه باشید. مدت زیادی نیست که یکی از محبوب ترین بازی های جهان برای اندروید و آیفون عرضه شد و پس از مدت کوتاهی حضور در فروشگاه Play و App store بنا به دلایل تجاری حذف شده است. خوشبختانه، اگر دستگاه اندروید دارید می خواهید آن را بازی کنید، می توانید خارج از ویترین فروشگاه Google آن را دانلود کنید. برای این کار می توانید لانچر Epic games را از سایت رسمی آن دانلود کنید.

بازی جنگی به زامبی دست نزن (برای کامپیوتر) – Don’t Touch The Zombies PC Game

لازم به ذکر است که تنها حالت‌های Domination و Search Destroy رتبه‌بندی شده‌اند و صرفا با امتیاز گرفتن و ارتقا رتبه می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. در این حالت، می‌توانید به صورت اول شخص یا سوم شخص و به صورت انفرادی، دونفره یا 4 نفره بازی کنید. همچنین توانایی‌های ویژه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید بهتر به تیم خود خدمت نمایید. در این متن سعی کردیم شما را بیشتر با بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون آشنا کنیم. یک قلاب تیز شیطانی قهرمان ناشناس ما را از عزیزانش جدا می کند و از آنجا که در سلولی در سیاره ای دور قفل شده است، باید به او کمک کنید تا فرار کند.

۲- بازی Dead Effect 2

از ابتدای 2015 بازی های تفنگی بسیاری برای سیستم عامل های موبایلی معرفی شده است و تا کنون که به میانه های سال جاری رسیده ایم تعیین بهترین در بین این بازی ها بسیار دشوار است. اگرچه این بازی جدید نیست و از سال‌ها قبل تعداد زیادی از گیمرها با آن آشنایی دارند اما در سبک مسابقه ماشینی، در میان دیگر بازی‌ها اندرویدی، آپدیت‌ها بهتری داشته و می‌توان آن را از ماندگارترین بازی‌ها دانست. آخرین دسته‌بندی بازی‌هایی که امروز در بلاگ فرنا به آن می‌پردازیم بازی‌ها مسابقه‌ای هستند که معمولا به دو صورت اول شخص یا سوم شخص اجرا می‌شوند. در این سبک، رقابت‌هایی واقعی و یا تخیلی در حال وقوع است که می‌تواند زمینی، هوایی و یا دریایی باشند. بازی جورچین جدیدی که امسال در سیستم عامل اندروید منتشر شده Subway Surfers Blast است. در این بازی، باید پازل‌ها را حل کنید و سعی نمایید تا در هر مرحله سه ستاره را کسب کنید تا امتیاز بیشتری به دست آورید.

  معرفی 10 بازی برتر شخص اول تیراندازی برای اندروید

بهترین بازی های تیراندازی آیفون 2022 و بهترین بازی های شوتر اندروید 2022 نیز همانند بازی‌های قدیمی‌تر، چالشی و جذاب هستند و می‌توانند شما را درگیر یک جنگ واقعی کنند. بازی AirAttack 2 (وبسایت گوگل پلی) از بهترین بازی های تفنگی گوشی است که گیم پلی اعتیادآوری دارد! این بازی در سبک شوتر هواپیمایی در بستر آسمان شما را به چالش مبارزه با دشمنان فرا می‌خواند. شما در این بازی کنترل هواپیماهای مختلف را برعهده خواهید گرفت و در پایگاه‌های نظامی و خطرناک شروران درگیر خواهید شد.