بهترین بازی هایی که باید در نوروز ۱۴۰۰ تجربه کنید زومجی

بهترین بازی هایی که باید در نوروز ۱۴۰۰ تجربه کنید زومجی

به همین ترتیب، باید از نظر ساختار ماموریت‌ها هم به دنبال چیزهایی باشید که بازی از شما می‌خواهد. مطمئنا کنترلرهای بازی نمی‌توانند به خوبی و قدرت نسخه کامپیوتر باشند. اما سازندگان تا حد ممکن سعی کرده‌اند که بتوانید از همه سلاح‌ها استفاده کرده و راحت‌تر روی اهداف نشانه‌گیری کنید. بازی از جوی استیک‌های مجازی هم برای حرکت بازیکنان و کنترل دوربین پشتیبانی می‌کند و یک دکمه بزرگ با یک گلوله در سمت راست هم به‌عنوان گزینه‌ای برای شلیک فراهم شده است.

  • اگر به پلتفرم واقعیت مجازی پلی‌استیشن دسترسی دارید، این بازی شایسته‌ی تجربه است.
  • احتمالا کاربران زیادی رابلوکس را در جمع بهترین بازی های آنلاین اندروید خودشان قرار می‌دهند.
  • رسیدیم به یکی دیگر از بهترین بازی های پی سی تاریخ یعنی mass effect 2.بازی در کهکشان راه شیری در قرن ۲۲ اتفاق می‌افتد ، جایی که نژاد بشر توسط هیبرید حشره‌ای به نام کلکسیونرها در معرض خطر انقراض است.

این بازی از گرافیک بسیار زیبا و فوق العاده برخوردار است که توانسته با جذابیت خود، توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. قبل از اینکه بتوانیم در مورد بهترین بازی رومیزی در جهان تصمیم بگیریم، مهم است که معیارهای مختلف را بررسی کنیم. آیا ما از پرفروش‌ترین‌ها صحبت می‌کنیم؟ اگر اینطور باشد، احتمالا بردگیم مونوپولی کلاسیک گزینه‌ی اول خواهد بود.

  انواع بتن و کاربردهای هر کدام بتن بتن مسلح بتن سبک بتن های خاص بتن های مدرن

با 11 بازی با گیم پلی طولانی بر روی پلی استیشن آشنا شوید

داده‌ها با این فناوری از یک صفحه به صفحه دیگر انتقال پیدا می‌کند و دو بازیکن در طرفین ماجرا حضور خواهند داشت. شما می‌توانید یکی از کاراکترها را انتخاب کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی را با دوست خود سپری کنید. بازیکنان باید توپ را از یک سمت شوت کنند تا طرف مقابل هم همین کار را تکرار کند. یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید را می‌توانید در دورهمی‌ها تجربه کنید و حداقل تا چند روز درگیرش باشید. فراموش نکنید که یکی از بهترین شیوه‌های یادگیری زبان، تجربه کردن چنین بازی‌هایی است. شما می‌توانید دایره لغات خود را با این بازی افزایش داده و مهارت خود را بیشتر کنید.

مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟ (آپدیت تابستان

طراحی هنری بازی واقعا جذاب است و از همان ابتدا بازیکنان را جذب خودش می‌کند. درمجموع بازی درکنار موسیقی لذت‌بخش و گرافیک بصری جذاب، گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد و می‌تواند برای چندساعتی مخاطب خود را محو دنیای زیبای خود کند. نهمین عضو فهرست بهترین بازی های داستانی سری بازی Uncharted محسوب می‌شود. این عضو از بهترین بازی های داستان محور یک سری بازی اکشن ماجراجویی است که توسط کمپانی Naughty Dog ساخته شده است و کمپانی سونی آن را برای پلتفرم‌های متعلق به خود و PC منتشر ساخته است. سری بازی‌های Uncharted داستان گروهی از شکارچیان گنج را دنبال می‌کنند که دور دنیا را برای پرده برداری از یکسری رازهای تاریخی می‌گردند. قهرمان اصلی این عضو از بهترین بازی های داستانی PS4 فردی به نام ناتان دریک (Nathan Drake) محسوب می‌شود.

  مشکل ناسازگار کالاف دیوتی در هنگام نصب در موبایل ها شیائومی ترفند سه

می‌توانید یکی از برترین بازی های آنلاین اندروید را به‌صورت یکپارچه روی اندروید و iOS تجربه کنید. این بازی حالت‌های مختلفی در بخش کوآپ دارد و سبب می‌شود که هیچ گاه خسته‌کننده ظاهر نشود. بازی‌های اکشن باید سریع باشند و سازندگان کاملا به این موضوع واقف بوده‌اند. از نکات منفی هم تنها باید به عدم پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی اشاره کنیم. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، شما برای تجربه بهترین بازی های اندروید باید گوشی هوشمند خوبی مانند محصولات میان‌رده و بالارده سامسونگ، شیائومی، هوآوی و برندهای دیگر را خریداری کنید. اگر با مجموعه Gears of War آشنایی دارید، احتمالا متوجه شباهت‌هایی بین این دو اثر خواهید شد.