بازی Fallout 4 راهنما ، بررسی و اخبار زومجی

بازی Fallout 4 راهنما ، بررسی و اخبار زومجی

بازیکنان در این بازی باید منابع را استخراج کرده و آیتم‌هایی را بسازند که به برای نبرد با دشمنان محیط بازی کارساز هستند. بنابراین، اگر از طرفداران چنین آثاری هستید، Terraria می‌تواند یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید برای شما باشد. این بازی یکی از محبوب‌ترین آثار لیست است و می‌توانید به سبک چند نفره آن را تجربه کنید. چندین موانع روبروی شما ظاهر می‌شود و باید در حین اینکه به آن‌ها برخورد نکنید، بتوانید مرغ داستان ما را از طریق ترافیک به آن سوی رودخانه رسانده و برنده شوید.

  • ولی خب هر چه جلوتر بروید، متوجه خواهید شد که جیک برای زنده ماندن به چیزهای بیشتری نیاز دارد.
  • تنها کافی است که موضوع اصلی داستان را فهمیده و سپس وارد فضای حیرت انگیز آن شوید.
  • بازی Death Stranding دارای حواشی زیادی بود و در حالی که در ابتدا قرار بود به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود،چندی بعد برای رایانه‌های شخصی هم منتشر شد.
  • احتمالا شما هم در دوره‌ی قرنطینه مثل ما خانه‌نشین شده‌اید یا حداقل بیش از هر زمان دیگری در طول سال، وقت خالی برای گذراندن در خانه دارید.

برخی از آن‌ها از شما می‌خواهند که کمی در مناطق شهری حرکت کرده و با افراد خاصی صحبت کنید. برخی از مراحل به کندی پیش می‌روند و مجبور به کشتن تعداد زیادی از دشمنان خود خواهید شد. ساختاری را می‌بینیم که مبتنی بر ماموریت بوده و با تاکید روی حملات برنامه ریزی شده خاص جلو می‌رود.

  معرفی 10 بازی برتر شخص اول تیراندازی برای اندروید

۸. Star Wars: Knights of the Old Republic

این بازی ساخته شده تا در آن، دشواری‌های زندگی در یک دنیای بی‌رحم را با گوشت و پوست خودتان لمس کنید. در بازی Rust به خوبی درک می‌کنید که زنده ماندن در یک دنیای قحطی زده، سخت‌ترین کار ممکن است. در ادامه و پس از تماشای تریلر بازی Rust می‌توانید با داستان و گیم‌پلی این عنوان بیشتر آشنا شوید. در انتهای همین مقاله هم می‌توانید برای دانلود بازی Rust اقدام کنید. بازی بعدی اثری کژوال به‌نام Hidden Folks از توسعه‌دهنده‌ای مستقل به نام آدریان دی‌یانگ است که در آن‌ شما باید چیزهای مختلف را بین انبوهی از شلوغی‌ها پیدا کنید.

بازی MXGP 2020 – The Official Motocross Videogame

این بازی حتی به سوار شدن در تانک ها و جت ها و امکان حمله از زمین یا آسمان را می دهد. نبردهای هرج و مرج و شدید بازی را به همان شکلی که هست انجام می دهد و هیچ بازی دیگری با گیم پلی انبوه PlanetSide 2 قابل مقایسه نیست. Titanfall 2 در سیاره تایفون قرار دارد که شخصیت های اصلی آن یک انسان و یک تایتان BT-7274 در کلاس پیشتاز هستند. داستان بازی های تک نفره از نه فصل تشکیل شده است که همه چیز را از کارخانه های عظیم گرفته تا جنگل های طبیعی پوشش می دهد و طرح های زیبایی از بازی را نشان می دهد. Titanfall 2 حرکات تیرانداز طبیعی را با معماها و مارپیچهای جدید حیرت انگیز ادغام می کند .

Marvel’s Guardians of the Galaxy

حتی دشمنان قدرتمند Suikoden 2 هم نمی‌تواند با مجموعه هیولاهای آن رقابت کند. گرچه خود طراحی‌ها بی‌شیله‌پیله‌اند اما توانایی پریدن، گاز گرفتن و غرولندکردن دارند و به‌طورکلی، آماده‌ی مبارزه‌اند و زنده و روح‌دار به نظر می‌آیند. فاینال فانتزی ۵ و ۶ هم به همین رویه ادامه دادند (گرچه شماره‌ی۶ کیلومترها بهتر از اسپرایت‌های ابتدایی و کوتوله‌ی شماره‌ی ۴ بود)، اما همچنان مشخص است برای ساخت جهانی بزرگ سروته گرافیک را زده‌اند. یوشیتاکا آمانو (Yoshitaka Amano) هیولاهای بسیار بزرگ و به‌شدت باجزییاتی طراحی کرده اما نقش‌های اصلی پوسته‌ای از اسپرایت‌های ساده‌‌اند که حرکات و حالات چندانی بروز نمی‌دهند.

  بهترین بازی‌ های سال 2021 از نگاه تیم تحریریه پارسی گیم